DM för E-handeln

11 oktober, 2017

Trots allt prat om digitalisering - fysisk direktmarknadsföring har aldrig varit mer relevant.

Att spamma potentiella kunder må vara billigt, men nackdelen är att det kan resultera i inkorgar fulla med mail som ingen orkar läsa. För att uppnå bästa möjliga resultat bör du som e-handlare ha det i åtanke när du designar din nästa marknadskampanj.

Omni-kanalkampanjer är oftast de mest effektiva, dvs. att ha en mix av DM, online, mobilt, sociala medier eller podcasts för att nämna några. Fler och fler företag inser fördelarna med fysiska utskick för att skapa kännedom om företaget och dess produkter, något som i slutänden bidrar till ökad omsättning.

Läs mer nedan om hur stora varumärken använder traditionell marknadsföring på det här sättet och varför e-handlare borde göra detsamma.

Vårt stora utbud av DM-lösningar gör din affär över gränserna enkel och smidig.

Begär offert