10 enkla steg till en framgångsrik Direct Mail kampanj

30 maj, 2018

Hur når du ut till dina kunder på bästa sätt med hjälp av direktmarknadsföring?

Ladda ner vår guide, där Candy Geoffroy-Dauphin, Product and Services Mail Manager på Asendia Management, delar med sig av sina bästa tips på hur du får bäst avkastning på dina kampanjer. Papperskvaliteten exempelvis är viktig. Den kan inte bara göra så att mottagaren faktiskt väljer att öppna ditt brev; den avspeglar också kvaliteten på ditt varumärke. Om du gör ett internationellt utskick är det viktigt att tänka på kulturella skillnader. Det räcker inte att bara tänka på språket; det kan finnas skillnader i hur man uttrycker sig även om språket är detsamma. Vikten av ett bra utskick får inte underskattas. Enligt en färsk studie behåller mellan 80 och 93% av alla Européer (beroende på land) sina kataloger för att handla vid ett senare tillfälle.

Får fler tips genom att fylla i formuläret nedan och ladda ner "10 simple steps to a successful Direct Mail campaign!"