.
As retailers and brands face changing shopper behaviours and an uncertain…
Asendia-expert Pia…
Carbon-neutral deliveries shouldn’t just be an aspiration for e-commerce retailers – they’re a necessity. Consumers increasingly expect…
In last month’s newsletter eco-commerce by Asendia we launched a survey to learn more about the approaches being taken by our global client…
As the focus on sustainability in the shipping industry grows, it’s increasingly important for e-commerce retailers to utilise…
In April, Asendia’s Chief Business Development Officer, Renaud Marlière offered his take on the RetailX Sustainability Report 2021.
He…
Allt sedan vi bildades 2012 har vi ansett att hållbarhet är en viktig del av Asendias verksamhet. Vi inser att som en global…
…
It has been another year of interesting development and growth for the e-commerce industry. We've seen acquisitions, advances in…
Som COVID-19-pandemin har…
In March 2021 RetailX hosted the ECOMMERCE…
In partnership with Asendia, RetailX has published the Germany 2020: Ecommerce Country Report, an in-depth analysis of this thriving…
Från Apple till DKNY och Adidas till Tiffany & Co., så erbjuder återförsäljare gratis frakt för att locka kunder över hela världen.
De flesta online-återförsäljare kan inte bara lägga till internationell frakt som ett alternativ och plötsligt uppnå global framgång. Om…
Black Friday 2020 och de följande månaderna kommer att ge e-handlare verkliga utmaningar - och samtidigt erbjuda möjligheter. Med färre…
In partnership with Asendia, RetailX has published the Europe 2020: Ecommerce Region Report, an in-depth analysis of one of the largest and…